lunes, 5 de julio de 2010

Sense Títol (Faraday)



I que lluny queda ja

quan fumava tancada al lavabo,

dins la banyera amb la finestra i l'aixeta oberta.
per la mare m'estava dutxant

però realment estava plorant
perque no entenia què era

el que la gent esperava de mi.

Ara ho sé i ni tan sols

faig l'esforç d'agradar als demés.
Em quedaria per sempre en aquell somni

tan real i proper.
quan tocava aquell grup

que a ningú li agradava i tu i jo vam pensar

que així seria més nostre que de ningú.
I va haver-hi un moment, molt agut i repentí
que el meu cap ho va veure tot clar
sabia el que havia de fer

per sortir d'aquella banyera

i agradar als demés
i ara ho volia fer i així va ser.
Vull ser algo per a tu
vull que em miris sense parar
perque vull poder fer-te mal i que m'en facis.
Vull que ens estimem com mai ningú s'ha estimat
així serà més nostre aquesta manera que de ningú.